wednesday's night:)

B.O.R.I.N.K
hey peeeppss!
apabila keboringan melanda saya.ini lah tempat yang saya cari. walaupun tempat nie hodoh ta macam orang laen.tapi, saya tetap sayang tempat nie.it is my blog!!!tempat saya menaip kalau saya sedih, gembira n tade perasaan!hahaXD.
okie, let's go!
tonight, saya bersendirian dirumah!eh2, no,no.maksud saya kat dalam bilik jelah.sebab kebiasaannya my kakak with me.but, malam nie dea decide nak pegi stay kat hostel!ooyeeaah!sangat la borink.wahai kakak ku!saya rindu kamu tahu takk!dea stay kat hostel sebab nak buat revision bagai ngan kwan2 dea.maklumlah.SpM candidates kan.hee:)
tengok katil kat sebelah ni pon rasa cam adeyh!ta sanggup nak tido sorang2.nnti sape nak kejut saya bangun subuh. jam???boleh harap ke.ngee:)tape2, masliza!kamu boleh punye.buktikan yaa!
act, saya rindukan my bestie^,^
deaorg pegi KL.around kol 8 pagi tadi ta silap.deaorg sampai kat KL.betapa bestnye deaorg pegi holiday ngan kwan2.pagi2 lagi Adiel post gambar deaorg kat dalam train!oh no!jealous seyh! Ana n Yati plak ta text pon saya.rindu sangat2.maybe deaorg tengah happy kot:(
btw, saya ta kesah kalau deaorg ta ingt na text or call saya.asalkan saya always ingat mereka!
sabar ye sayang<3 hari jumaat nnti deaorg balik,bleh chit chat puas2.yeahhh!selama nie kamu bleh je sabar mase kamu kat hostel.berpisah berbulan-bulan.bleh je.haish!masliza!sabar yee..
ngee:)
for the last!
saya nak cakap yang saya sekarang dah ta macam dlu lagi.saya dah happy!saya dah ade tempat untuk share my problems.although bukan stiap mase sye bleh msg or calling dgn dea,.tapi, kdg2 pon dah okie.yeahhh!bye:)

 saya rindu mereka!!

No comments:

Post a Comment