Miss my college very much:(

<3
dalam cuti panjang 2 nim rasa jugak keboringan dea kan?dok umah everyday buat benda sama.nasib je saya ta bangun lewat sangat.hari2 mengadap computer(fb) n fon.sampai mak saya pon dah penat membebel kat saya.masuk dapaur??oh no!!jarang2 la saya masuk.time nak bakar ayam or pape.saya wajib masuk.saya just masuk dapur kalau saya minat:( teruk kan??hahaXD.eh, dah lari topik lah plak.ngee:)
okie guys!actually saya nak cakap yang saya rindu nak balik maktab.tetibe je kan??selama ni tak penah pulak ingat kat maktab.dengar je kena maktab maktab, melenting ta tentu pasal.sbb rules kat sana strict sangat.rasa macam kat penjara pon ade.hee:)
okie2, tapelah kalau korang yang cakap aku nie dah terlambat or pape nak citew sal aktiviti after pmr.hee:)ta salah pon kan.da blog aku baru buat.so, aku baru nak citew lah.ta maw dgr, blaa!debissshhh!
okie.program after PMR dinamakan as MIGTY(mara intensive gived talented youth)*ta taw betol tak.nak dekat2 sama la.hehe.
okie program migty tue nak cakap best??takdela best sangat sbb memenatkan.aktiviti yang paling aku suka time explorace.best sangat. cooperation dalam kumpulan memang nampak sangat walaupun dipisahkan antara laki dan pompuan.tapi, kiteorg tetap semangat.sampai basah kuyup.abg2 f4 jadi pembuli kiteorg.kena simbah air kat deaorg tue mmg wajib.adeih!abeh basah.then, kena makan roti yg dicelup kopi yang pahit tue campur ape tah.nak muntah pon ade.iiiyyyuuu!kasut kiteorg ta yah cakap ah.abes kena lumpur.then.....wlaupun bnyak halangan.kiteorg berjaya jadi kumpulan first yang sampai ke check point terakhir.budak laki group kiteorg pon dapat first jugak.hebat kan!!!hee.okie, kat bawah nie gmbar kiteorg gather sama2!
yeahhhh!group A the best!!

candid*

the best!!!


KLIK KAT PIC UTK CLEAR
*pic tmpat sama.tapi pose laen2.ngee:)
that's all!

No comments:

Post a Comment