new plan:)

heeyyyyaaa!long time no post,right?rindu takk?
haha:P bajet je lebih saya nie kan!orang kat sana ta rindu pon, kite nie sesibok dok tanya.LOL~
act, lama ta buat post bukan bermakna saya ta bukak my blog aww~saya bukak my blog everyday.klu sye on fb, automatically, blog pon saya akan bukak jgk!cuma saya just read blog orang laen,seriously i said, saya suka selongkar blog orang!sebab i love to read very much!
okie2!hari sabtu lepas, me n my sys diarah oleh my mum.eh, no,no!kami dengan suka rela nak bakar ayam!cehh~rajin ta?k2, nak muntah p jaoh2!saya memang perasan!puji diri sendiri!terok kan.haha:p k,then, after kami siap bakar2 ayam smua tuh.saya rase cam fon saya vibrate!ohh yeaah!one message received from Ana Hlovate!yess!msg yang always saya tnggu~dea tanya saya buat ape, so, saya cakap jelah baru lepas bakar ayam!dea cakap, wahh~!bestnye bakar ayam!on the spot jgk, saya call dea gtaw plan nak buat bbq.idea yang tiba2 dtg n without waste anytime, teros gtaw!planning yang last minutes beb!then, planning la punye plnning.set bajet, semua bagai tuh!okie yeahhH!today!kami akan buat the bbq party!tgk cuaca hari nie cam hujan.lebat kot!adeih!sangat la bagi cabaran buat kami.tape2!try to make it slowly..insyaAllah semua akan okie.k,guyysss!wanna to stop here.nak siap2 for the party!gtg~

No comments:

Post a Comment