maafkan saya:(

awak,,sorry sebab saya dah lukakan hati awak.first -first tue saya janji ngan awak macam-macam.yes!saya mengaku.then, bila lama kita bersama saya rasa happy dan happy tue buat saya sedar yang saya tersalah pilih langkah wak.awak,,bukan niat saya untuk tinggalkan awak.tapi, bila saya fikir-fikir balik, saya tipu diri saya sendiri.mana janji saya bersama kawan-kawan dulu?mana janji saya dengan family?semuanya hilang wak.then, saya ambil keputusan untuk tinggalkan semua ni.saya ta kuat untuk semua nie.saya tak tahu untuk hadapi semua ni.dan sebab saya ta sanggup tipu diri saya sendiri.lagipun, saya ta nak hidup saya terikat dengan seorang lelaki sedangkan masa saya masih panjang.tak ada gunanya saya bercinta pada masa saya sekarang wak.but, truely i said, i still love you.cuma, masa tak mengizinkan.sekarang, saya hanya nak fokus kepada pelajaran.impian parents saya nak tengok saya berjaya pon, saya tak capai lagi.saya ta nak parents saya kecewa dengan saya wak.biarla apepon orang kata, tapi, saya tetap saya!saya ta nak jadi orang laen,saya nak jadi saya yang dulu.yang ta penah nk kenal ape itu cinta.dan cukuplah saya mengenal erti persahabatan,,,,,,,


No comments:

Post a Comment