Al-Fatihah

hey!semalam saya ta sempat na buat post,right?
act, i'm busy with my phone,,texting2 n my fb, chatting2.
about what haa?
okie, act, about my friends, named Aliff Razuan.
korang ade dengar berita kat Tv1 semalam takk?
kpd yang dah dgr, maybe sudaa  pon tahu psal ape.
Arwah Aliff yang mula2 hanya dikhuartiri lemas tue mmg lemas.
pagi tadi, around kol 7 pagi, saya terima text from my beloved tcr, gtaw yang Aliff ta jumpa2 lagi.
saya rase cam pelik la jugak sbb setahu saya, before saya tidor last night, saya ade terbaca post yang khalis buat,dea gtaw yang mayat aliff da jumpe.so, utk dpt kpastian,
pagi nie saya bukak again, n tgk2 mubin plak yg buat post terbaru.
dea gtaw yang mayat (means, Aliff dah pon meninggal) sudah ditemui cuma ta boleh dikeluarkan lagi,
sbb terlekat kat lubuk.haish!susah ea nak amik ek kalu terlekat kat lubuk?lubuk tue ape ea?*saye ta taw*
btw, let's we pray to Allah.hopefully, Arwah Aliff berada dalam keadaan baik n dicucuri rahmat Allah SWT.dan semoga segala pengurusannya berjalan dengan baik.Al-FATIHAH,,,,,

No comments:

Post a Comment