Nur Farhana Binti Mohd Sukri:)

hey!good morning world!
pagi ni sejukk en?
sejuk sgt2:)sampai aku nak mandi awal2 pagi macam biasa pon tak boleh.
haiyya!so, aku decide nak buat new post lah hari nie.
ta salah kan?hee:)LOl~
tajuk entry dah bagitahu!tapi, nak mentioned skli lagi!
yeahh~Nur Farhana Binti Mohd Sukri.My best best best n best friend!
saya sayang dia!jangan sape-sape ambik dea dari saya,kang ta psal2 kena lempang!hee!tak2.saya takde la sekejam tue sampai nak lempang orang,nak kawan, kawan la.kita kena kawan semua.
tapi, serious, saya sayang dea!
okie,meh na citer all about us.



tut.tut,tut
ngee:)
okie2, kiteorg start kenal masa standard one lagi.
mase tue kiteorg tak rapat macam sekarang,act, masa tue,
kiteorg musuh!haa!terkejut takk?musuh tue beb!
okie, mcm mana musuh boleh bertukar jadi bestfriend ek?hebat kan>
then, naek je stndard two, kiteorg satu kelas lagi:)
*act, kiteorg satu kelas since stndrd one-stndrd six.
masa stndrd two nie kiteorg cam na semakin rapat.tapi, rapat sangat dah ke ek?
adeih, ta ingt!ana, tolong aku, refresh otak aku nim!
k2, ta sure.
tapi, start standard three, kiteorg mula rapat.!dah jadi bestfriend kot,sebab ke mana kita pergi,
always together!ke tandas pagi2 pon sama2.
motif p tandas hanyalah untuk betol tudung si ana nih.haha:p
dalam kelas, cikgu Mimi(guru kelas kami) siap bagi nama khas lagi kat kiteorg sbb selalu buat kecoh lam kelas(*nama khas ta boleh diberitahu,sbb memalukan jep)
ngee:)
then, naek stndrd four, rapat lagi...smpai la stndrd six.
stndrd six kiteorg banyak la jugak gaduh, tapi,
kiteorg still rapat!ana bnyak tolong saya kalau saya ade problms
saya nanges, dea nanges, saya ketawa, dea ketawa!
yeahh~itulah kiteorg!smpai sekarang kiteorg still together!
ta boleh pisah lngsung.pisah sekejap, dah rindu da!serious!kami da macam adik beradik.
ape-ape problem, ta penah simpan sorang2, macam mana sekalipun, kena bgitahu jugak!
setiap kali saya balik cuti bermalam, wajib and ta sunat, kiteorg mesti hangout sesama.kena jumpa jugak although for a while.kat maktab, kalau ta text ana one day, mmg ta sah.kiteorg ta penah lost contact aww!
okie, for the last,
saya sayang Ana
saya rindu Ana
best friend saya adalah ANA.!



No comments:

Post a Comment