Bbq party:)

hey guyss!
semalam saya n kawan2 ade buat bbq party at yati's house.seperti yg ditype pada post sblum nie.party nie dirancang last minutes aww~btw, although last minutes planning, the party was the best party that i never had!yeahh~n wlaupon kat maktab saya dah bnyak kali buat bbq nim,adeyh!kalau kat maktab saya, bbq nie aktiviti cam da biase buat.cam, eleyh!just a simple party kot!but, bile saya join geng2 saya bile balik umah, memang saya rasa best!best sgt2.ta taw nak cakap macam mana.geng yang memang sporting habes!]








okie,let's go!
pagi semalam kan hujan!hujan plak bukan hujan biase aw, hujan lebat la jugak.memang masa tue saya panic gile,rase cam na cancel jerk party tue.then, bila teringat kat ayam yang my mum buat utk bbq  tue rasa cam membazir plak.then, teros call ana tnye macam mana na buat.ana cakap "adeyh, knp la nak lakut sgt!hujan la best.sejukk!kita buat kat bwah umah yati.umah yati kan tinggi."yeahhh~ saya baru teringat yg umah yati ade tmpat yg strategic utk bakar ayam.ooyeeahh!saya ta risau da.
okie, around kol 11, ana n najwa dtg amik saya kat umah.pegii umah yati.semuanye dah yati uruskan.tmpat nak bakar ayam pon okie.masa tue just A-jay jep ade.smngat betol.hujan2 pon still dtg.then, kiteorg tlg A-jay hidupkan api.first time kot saya tgk orang bakar ayam guna kereta sorong.terok kan saya?hahaXD.okie2, masa tgh siap2 api tuh, baim call saya suruh A-jay p jmput dea.perrghh!hujan smkin lbat.tapi, mase tgh risau2 tue takot dak2 laki ta bleh dtg, tiba2 tgk bnyak 3 buah moto masuk ke hlman umah yati...yeaahhh~!dak laki smpai.kesian deaorg basah2.tapi, snggup datang!tgk la.betapa semngatnye deaorg!serious sye suka sgt ade geng macam nie.okie, bila da semua ade, kiteorg pon start bakar2 ayam.mase nie mmg best siot.semua sporting!snap2 pic, buat joking!nak pecah perut saya dgr dieorg buat lawak.ade smpai panjat2 pokok sbb nak snap pic.serious!best....okie, mlas citer pnjang2.
tgk pic daa la ek.hee:)
yeahhh~!our geng!the best yaa!

candid2!

when we happy, we smile:)yeaahhh`

boys yang sporting habes!

muka happy tue~

nyummmy~

yeahh~!our photographer!

No comments:

Post a Comment