151111

again, again, n again,
jealous?actually not!but, i will feel so silent seyh!sbb selama nie aku on9, aku akn nmpak AnaNajwa n Yati on9.ana akn tegur2 aku.klu dea nampak aku laen sikit, confirm dea teros tanya.i love u mooree na!kamu always tahu n knal aku.thank u very muchh dear.act, i've a lot of problems to share with u, but, bile aku tgk kat wall kamu, kamu dh cukup banyak problems,so, aku cancel balik.haish!life is not perfect without problems, right>?so, come on girl!be strong!hari nie, ana dah nak p KL.ohh yaa!gonna miss u lah sayang.also yati!although aku tak la kuat sangat contact ngn yati(ta macam aku contact ngan ana) tapi, aku always rindu dea.!rindu2!!!najwa plak budak si DOMO.adesss, kawan sekepala???not at all.but, kawan yang bleh ketawa dan menagis with me, yess!same with ana jugakk najwa nie.cume dea tak gilakk2 cam ana sangat.ana nie lagi bleh buat aku happy actually:) aku rase best sgt klu deaorg bleh ade serumah ngn aku.always beside me when i need a shoulder to cry on.klu deaorg ade, lagi banyak shoulder yg aku dapat.bleh tukaa2.adeih!mngarut la plak!btw, aku sayang mereka!
love them morreeeee<3

No comments:

Post a Comment