best friend will forever,right?InsyaAllah

hey!
na tnye something boleh takk?ape makna kawan?
korang tahu ka?kalau tahu, meh share siket!
haha,as for me, kawan is everything!kawan sentiase ada waktu kita senang n jugak ade waktu kita susah!
tapi, sekarang nie, ade jugak kawan yang kawan ngan kita time senang je kan?time susah dea buat tak tahu kn?adesh!as for me, Alhamdulillah, i have bestfriends yang memang truely bestfriends lah!deaorg sentiasa ada bersama saya tak kira condition ape pung!
bagi saya, saya jugakk ta boleh hidup tanpa kawan maybe disebabkan kwan nie laen siket kot!seriously, saya lebih suka share my problem ngn kwan2!serious!ta tipu,,




okie!korang mesti dah kenal sgt2 ngan membe2 saya nie kan!membe yang susah untuk dipisahkan!kami sayang kami sangat2!ape2 problems, always share same2,,right?Alhamdulillah, thanks to Allah:)


okie, selain deaorg, i also have my Teman TApi Mesra,,but, i think, ta payah dimentionedkan kot!sebab kiteorg just kiteorg jep,,takde org pung yang tahu!but, yang penting, saya suke sgt ade kwan cam dea even dea tua setahun drpda saya. saya kenal dea since akhir form 1 ta silap,,knal pung from mukabuku:)dulu, time kat maktab, if saya ade problem ke pape ke especially berkaitan ngn exam, dea lah yang always bagi semangat kat saya other than Ana.kalau ta text dlm satu hari tue memang ta boleh,ngee:)banyak cite nak share,btw, serious!he always make me smile:)thank you for being my Teman tapi Mesra yaa:)


okie, next, ade sorang lagi,,





okie!nie sorang laki bestfriend saya, named shafiq:)
maybe ade yang kenal and maybe ade jugakk yang ta kenal,,kami start kamcin since primary lagi,we always jugak share2 problems kiteorg,,although sekarang nie, shafiq dah pindah kat KL, but, we always contact kot even kdg2 tue, dea busy, tapi, he always try to make a call or pape,thanks dude!ingt jugak ek kat aku nim:p.btw, he is the first boy yang jadi bestfriend aku,fullstop!








okie,that's all:)
thank you:p

No comments:

Post a Comment